VIII posiedzenie Rady Działalności Pożytku Publicznego - 26 sierpnia 2024 r.
Informacja o Cookie
Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu” lub zamkniesz to okno prosimy o przeczytanie do końca tej informacji – dotyczy ona Twoich danych osobowych.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce. Dodatkowo, nasza strona wykorzystuje system analityczny Google Analitics do gromadzenia, przetwarzania i analizowania danych o aktywności użytkownika na stronie Urzędu Gminy Czerwonak. Dane analityczne zbieranie są celem dostosowania witryny do Twoich potrzeb oraz w celach reklamowych.
Klikając „Akceptuj” lub zamykając okno przez kliknięcie w przycisk "Odrzuć", udzielasz zgody na przetwarzanie wyżej wymienionych danych. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres modyfikując ustawienia przeglądarki.
Twoje prawa:
Udzieloną zgodę możesz wycofać.
Możesz żądać dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, wyrazić sprzeciw wobec ich przetwarzania i wnieść skargę do Prezesa U.O.D.O.
VIII posiedzenie Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Czerwonak kadencji 2023 - 2026 zostało zwołane na 26 sierpnia 2024 r., godz. 9:00 w Centrum Wsparcia Organizacji Pozarządowych w Czerwonaku, Plac Zielony 1.
W związku ze zmianami składu Rady, na podstawie § 9 ust. 1 uchwały nr 210/XXIII/2016 Rady Gminy Czerwonak z dnia 16 czerwca 2016 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Czerwonak, podczas posiedzenia zostanie przeprowadzone głosowanie w celu wyboru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady.